kerana kita mahasiswa

kerana kita adalah mahasiswa yang berilmu,menyokong setiap aspirasi yang didokong universiti.,membudayakan idealisme yang mampu dan seharusnya dicapai oleh mahasiswa,kerana itu blog ini dinamakan PENCARIAN ILMU..

Rabu, 1 Jun 2011

Minggu Pengurusan Pelajar Baru Kolej Matrikulasi Pulau Pinang 2011/2012 (MPPB KMPP)



bekerja keras untuk menjayakan MPPB.

kredit to anas(budak yang nakal) and ikram (yang rajin bekerja)




bismillahirrahmanirrahim..alhamdulillah,ALLAH masih mengurniakan saya dengan nikmat kesihatan,sehingga saya masih mampu untuk bergerak ke sana dan ke mari.juga ALLAH masih memberi saya peluang untuk menghadapi dunia dengan penuh ketenangan..

baiklah,post saya kali ni lebih kepada untuk menceritakan mengenai pengalaman diri saya ketika berada di MPPB KMPP. walaupun ada kata pepatah orang yang menceritakan mengenai pengalaman diri adalah orang yang bodoh,tapi saya merasakan perlu berkongsi kegembiraan ini bersama adik2 yang saya sayang..

saya sampai ke KMPP pada 20hb mei 2011,ketika itu saya tak tahu apa yang perlu saya lakukan kat KMPP,kawan2 satu batch pun tak ada yang datang..jadi,sedih jugaklah..adik2 yang baru pun,saya ramai yang tak kenal..semua pandang saya dengan pandangan yang pelik waktu 1st time saya masuk bilik jpp.hehe..lawak waktu teringat kenangan tu..

adik2 kat matrik sangat baik dan ceria..biarlah gambar2 yang saya ambil dari facebook alumni,menceritakan betapa seronoknya mempunyai adik2 yang baru..


tekun mendengar taklimat...


ni anak didik kami=)



muka2 penting dalam melaksanakan MPPB


memberi tunjuk ajar kepada adik2 macam mana nak handle LDK


haha,yang ni no komen..=)


manusia yang slalu buat saya gelak..lepas tu dia gelakkan saya...


tengah kacau anak pensyarah sebenarnye


mak diorang tak tau pegi mane...(maziz je yang faham) =)



hehe,sebenarnya banyak yang nak diupload,kebetulan internet tengah laju..takpelah,andai ade masa nanti saya upload banyak lagi..sekalung penghargaan saya ucapkan kepada semua penggerak minggu pengurusan pelajar baru KMPP 2011/2012..seronok bersama kalian..banyak benda baru yang saya belajar,banyak sahabat2 baru yang saya dapat,banyak adik2 baru yang saya dapat dan saya dapat adik yang paling instimewa di hati saya,miss raja bunga..i love you very much=)...insya ALLAH,ada rezeki kita akan berjumpa lagi,kalau tak didunia,insya ALLAH di akhirat kelak..untuk adik2 kalau rindu,contact2la ye?tak ade no,boleh request kat facebook=)







2 ulasan:

  1. assalamualaikum kak tikah!

    ya Allah..bestnye p kmpp! x ajak tasya pun..uhuhuhu..
    dlm hati penah je teringin nk join MPPB KMPP ni, tp..tp..sob sob

    BalasPadam
  2. kalu ada byk pic time mppb ari tu up load la...
    adioos..

    BalasPadam